wydawanie legitymacji osobom niepełnosprawnym
-
ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
-
rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 maja 2002r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
Miejsce załatwienia sprawy:
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 20, tel. 58 685-33-20, 58 684-00-82
Wymagane dokumenty
-
wniosek o wydanie legitymacji
-
zdjęcie
-
orzeczenie o niepełnosprawności bądź stopniu niepełnosprawności
Ważne!
W przypadku składania wniosku o wydanie duplikatu legitymacji, należy wnieść opłatę w wysokości 15 zł na konto bankowe:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach, ul. Mściwoja II 20, 83-300 Kartuzy
Nr konta 71 1020 1866 0000 1102 0002 6773
Tytułem opłaty za wydanie duplikatu legitymacji osoby niepełnosprawnej.
Imię i nazwisko osoby wpłacającej.
Wniosek dostępny jest tutaj - kliknij - wniosek o wydanie legitymacji (PDF-0,2MB)