Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach
Herb Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach

Niedziela 19.08.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Wydawanie legitymacji osobom niepełnosprawnym

 

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511).
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 maja 2002r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności ( Dz. U.z 2015r. poz. 1110).

Miejsce załatwienia sprawy:

                       Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 20, tel. 58 685-33-20, 58 684-00-82

Pracownicy administracyjni -  Patrycja Trepczyk, Sylwia Przewoźna, Natalia Krampichowska, Marlena Klein, Paulina Hirsz.

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie legitymacji
  • zdjęcie
  • orzeczenie o niepełnosprawności bądź stopniu niepełnosprawności

Wniosek do pobrania - wniosek o wydanie legitymacji (PDF-0,3MB)

KOMUNIKAT MINISTERSTWA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ DOTYCZĄCY WYDAWANIA LEGITYMACJI OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PO 1.09.2017 R. (PDF-0,7MB)


 
 
ilość odwiedzin: 530587

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X