wydawanie legitymacji osobom niepełnosprawnym

  • ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
  • rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 maja 2002r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.

Miejsce załatwienia sprawy:

                       Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 20, tel. 58 685-33-20, 58 684-00-82

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wydanie legitymacji
  • zdjęcie
  • orzeczenie o niepełnosprawności bądź stopniu niepełnosprawności

Ważne!

W przypadku składania wniosku o wydanie duplikatu legitymacji, należy wnieść opłatę w wysokości 15 zł na konto bankowe:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach, ul. Mściwoja II 20, 83-300 Kartuzy
Nr konta 71 1020 1866 0000 1102 0002 6773
Tytułem opłaty za wydanie duplikatu legitymacji osoby niepełnosprawnej.
Imię i nazwisko osoby wpłacającej.

Wniosek dostępny jest tutaj - kliknij - wniosek o wydanie legitymacji (PDF-0,2MB)

KOMUNIKAT MINISTERSTWA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ DOTYCZĄCY WYDAWANIA LEGITYMACJI OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PO 1.09.2017 R. (PDF-0,7MB)

Wytworzył:
Kocur-Szymańska Małgorzata
Udostępnił:
Wysocki Krzysztof
(2009-03-04 12:28:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Wysocki Krzysztof
(2023-12-05 10:40:28)